sobota, 8 marca 2014

Kobiety mają lepiej?

Międzynarodowy Dzień Kobiet powrócił w Polsce do życia społecznego i odzyskał swoje znaczenie po latach niełaski. Powoli oddala się obraz komunistycznych fet w zakładach pracy i pakietu: goździk + rajstopy. I utworzony Dzień Chłopaka (brzmi infantylnie i jest chyba dla dzieci i młodzieży) nie ma szans przebicia się z popularnością.


Więc chętnie przyjmuję kwiatki, czekoladki i robię kawę. Szkoda mi tylko, że goździki zostały zapomniane. Są to jedne z ładniejszych kwiatów i pięknie pachną.
Dziś pokazuję przepiękny obrus w stylu rustykalnym. Zrobiłam go  z nici bawełnianych z dodatkiem cieniutkiej,  złotej metalowej nitki. Wygląda oryginalnie ale nie kiczowato.Tylko, że zabrakło mi nici i jest nie dokończony. Niedokończony obrus, tak jak niedokończona katedra w Batalha w Portugalii; też koronkowa robota :).
Parę lat temu w Lidlu można było kupić różne kordonki w przyzwoitych cenach (tzn. taniej niż  innych sklepach). I tam właśnie kupiłam taki super motek 40 dag. Potem niestety, już nigdzie nie mogłam dokupić takiej samej nitki. Ale obrus i tak jest ładny, taki babciowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz